Free Blue Glitter Link Select Cursors at
Selamat Kembali Ke Sekolah, Welcome back to school !! | SK Permatang, ke arah kegemilangan sebagai sekolah unggul menjelang 2018

Ahad, 30 Disember 2012

Selamat Kembali Ke Sekolah, Welcome back to school !!


Assalamualaikum buat semua warga SK Permatang..dan khususnya kepada murid-murid yang bakal kembali ke sekolah setelah sekian lama bercuti. Sedar tidak sedar, sudah penghujung 2012, dan muncul tahun baru, Januari 2013, tahun baru buat murid-murid yang akan ke sekolah. suasana hari pertama persekolahan, 2 Januari 2013, terutamanya murid tahun satu..tentu kita akan melihat kerenah dan ragam mereka.
Bagi murid tahun 2 hingga 6, keadaannya sudah biasa, cuma pertukaran kelas dan juga guru kelas. Apapun semoga tahun baru ini, murid-murid SK Permatang lebih berazam tinggi, seperti motto 'sentiasa di puncak kegemilangan', begitu jugalah buat anak murid sekalian. Ibu bapa kita telah menyediakan kelengkapan baru buat anak, seperti membeli kasut sekolah baru, beg baru, baju baru dan sebagainya, maka sebagai seorang anak, mestilah membalas jasa ibu bapa kita yang sudah banyak 'korbankan' untuk kita. maka, sebagai seorang anak, tingkatkan azam tahun ini supaya lebih cemerlang daripada tahun yang lepas.
Semoga ada sinar baru buat kita semua pada tahun 2013 ini.
sekian..Majulah Diri Anda, Untuk Peningkatan Kecemerlangan SKP..


0 comments:

Catat Ulasan